Udnyt dit potentiale

Transform jeres forretning på 24 måneder

Vi fik Tagrens A/S som kunde i januar 2018 og stod for al deres online aktivitet igennem 2 år, indtil januar 2020. I denne casebeskrivelse gennemgår vi resultaterne af deres online markting, for at vise dig effekten af marketing der er baseret på en langsigtet strategi.

Hvem er I? Og hvad gør jer unikke?

Det er det første vi spørger om. Man kan være unik på mange måder, men noget af det kan være gøre at I skiller jer ud kan være:

  • Høj kundetilfredshed
  • Mange år i branchen
  • At I har særlig tillknytning til lokalområdet
  • I er prisbelønnede

 Vi hjælper jer med at få defineret et unikt budskab. Vores stærke tekstforfattere omsætter dette til lange formater, der formidler jeres værdier. 

I skal se godt ud

Vi sørger for at der bliver taget fotos der underbygger jeres fortælling. Og samtidig sørger vi for at nøglepersonerne får en hovedrolle.

Hos Selskov Elektric ApS var det historien om den lange, lokale tilknytning vi faldt for. Virksomheden blev grundlagt tilbage i 1970 af den nuværende ejer, Piet Hemmingsen’s, far.

Piet en aktiv del af lokalsamfundet og støtter gennem sin virksomhed mange tiltag.  Alt dette kombinerede vi i en unik fortælling om identitet, som vi eksekverede på deres hjemmeside. Selskov Elektric skiller sig ud og er unikke. Det betyder noget på den lange bane. 

Antal henvendelser steg 300% i lavsæsonen

Herover ses antallet af henvendelser på kontaktformularen “få et tilbud” hos Tagrens A/S. Vi opsatte konverteringssporing, så vi kunne måle resultater og hvilke trafikkilder der var ansvarlige for henvendelserne. Det er vigtigt at huske at antallet af henvendelser via kontaktformularen kun er en brøkdel af de samlede henvendelser, men nok til at give et retvisende billede af udviklingen.

Et ordentligt marketing setup – har I det?

Udfyld formularen – så laver vi en minianalyse af jeres marketingsetup, og sender den til jer,

Direkte sammenhæng mellem udgift til online annoncering og antal henvendelser

Vi ser nu forbruget på annoncering fordelt på hhv. Google Ads og Facebook, samt det samlede forbrug. Sammenhængen mellem forbrug på online annoncering og antallet af henvendelser på kontaktformularen er tydelig i det ovenstående.

Videogennemgang

Har du lyst til at se en video, hvor Bülent Erdogan forklarer tallene, så har du mulighed for det lige her:

Eksplosiv vækst i SEO

Her ses hvordan trafikken fra organisk trafik (seo trafik) år til år. Som det fremgår er trafikken øget fra fra 2200 til 4400 på 24 måneder.

Her ser samme tal som ovenfor, men delt ud på kvartaler. Det er især værd at bemærke den eksplosive vækst i 1. og 3. Kvartal der normalt er delvis lavsæson. Det er det ikke længere.

Fordeling af søgeord i top 100. Her fremgår det hvordan udviklingen i antallet af søgeord i top100 på Google har været. Fra 45 ord i top 100 da vi startede til knap 250 i februar. Ligeledes er antallet af ord med en nummer 1 placering steget ganske flot. Fra et enkelt i marts 2018 til 30 i februar 2020. 

Wolf Svendsen A/S fik ny identitet der passer til deres størrelse

Wolf Svendsen A/S ønskede en brandidentitet der matchede deres størrelse. Vi arbejder sammen med dem om SEO og digital marketing, for at blive endnu bedre rustet til fremtiden.

 Konklusion

Når vi først har skabt et fungerende marketingsetup kan vi hurtigt skalere forbruget således at I får travlt. Hvis du har planer om vækst i de kommende år, så skal du kontakte os og høre hvad vi kan gøre for dig. 

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for jer

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig

Hjemmesider [Web]

Vi skaber løsninger der skaber sammenhæng mellem det I er, og det som jeres kunder ser når de besøger jeres hjemmeside. Vi opbygger hjemmesider med udgangspunkt i brugernes behov

Content [Indhold]

Vi skaber indhold der understøtter missionen, og som har et højere formål. “Velkommen til vores hjemmeside” har aldrig virket. Vi baserer indhold på grundige analyser, med henblik på at skabe mest mulig værdi for brugere såvel som afsender.

Buyer Personas [Kundeprofiler]

Med klare kundeprofiler kan vi producere indhold, der hjælper de besøgende til at træffe den rigtige beslutning. Denne viden indarbejder vi systematisk på tværs af platforme og digitale touchpoints.

Branding [Brand]

Vi kigger indad og spørger hvem, hvad og hvorfor. Det er helt essentielt, for at vi i fællesskab kan kommunikere med jeres kunder på en værdig og effektiv måde. For om kort tid er brandet det vigtigste ligesom det altid har været.

SEO [Søgemaskineoptimering]

Vi tænker SEO, uden at gå på kompromis med kvalitet. Alle vores løsninger kommer med basal SEO optimering der...

Manifest:

Hvad sælger du?

Bør man prøve at gøre alle tilfredse? For fiskehandleren på havnen, er kunderne dem der gerne vil købe fisk. Det giver sig selv. Men det er også dem der gider komme på den havn han står på. Men hvad hvis den besøgende ikke vil have fisken, synes den er for dyr, eller det er den forkerte fisk? Så er hun ikke den rigtige kunde.

Forudsat altså at fiskehandleren har gjort alt hvad han kunne, for at præsentere sine fisk på den bedste mulige måde. Helt gal er den jo, hvis du ikke ser at du er på en umulig mission, og dermed prøver at sælge fisk til folk der ikke forstår sig på fisk. Så hvad sælger din hjemmeside egentlig? Og til hvem?

Når man skal have godt brød, går man til bageren

Hvilke opgaver overlader vi ellers til tilfældighederne? De færreste af os gør brug af venner og familie når vi har brug for hjælp til opgaver hvor der findes professionelle.  Vi vi ved godt at der skal fagfolk til. Og der findes sikkert et familiemedlem et sted der ude (svoger, fætter, kusine eller tante) der kan lave en “rigtig god hjemmeside”. Vi har bare ikke set det endnu. (Det skulle da lige være hvis de arbejder med det til hverdag). Det kan godt være at det ligner en hjemmeside, men man skal ikke kradse meget i lakken for at se at se alle de mangler, der i sidste ende gør at det er spild af tid, spild af penge og spild af gode muligheder for at skille sig ud og få et forspring.

Det er de indre værdier, der tæller

Meget af det, der er vigtigt ved en hjemmeside, kan du ikke se: Hastigheden, SEO optimeringen, billedformatering og navngivning. En optimal løsning er afhængig af meget mere end det, du ser ved første øjekast.