Design

Hvordan føles det når det er i brug?

Design handler ikke om hvordan ting ser ud, hvis objektet har funktion. Sommetider er tingen slet ikke en rigtig ting. Tænk fx. på knap på en hjemmeside. Den kan være flot og tiltalende, den kan være ligegyldig, og den kan også være utroligt grim. Men der er andre krav til knapper på hjemmesider. Et krav er at den er til at finde, når man skal bruge den. Hvordan reagerer den når man skal betjene den? Gør den det den skal?

Faktisk er der overraskende mange sammenfald mellem bukseknapper, skjorteknapper og de digitale knapper. De skal opfylde en funktion, og være en del af en god oplevelse.  

Hos Sitemee forsøger vi at holde tingene simple eller lige tilpas. Sommetider bruger vi den brede pensel, og sommetider leger vi. Men uanset hvad vi gør prøver vi at gøre det der giver den bedste oplevelse. 

Kontakt os i dag og lad os få en snak.

Hjemmesider [Web]

Vi skaber løsninger der skaber sammenhæng mellem det I er, og det som jeres kunder ser når de besøger jeres hjemmeside. Vi opbygger hjemmesider med udgangspunkt i brugernes behov

Content [Indhold]

Vi skaber indhold der understøtter missionen, og som har et højere formål. “Velkommen til vores hjemmeside” har aldrig virket. Vi baserer indhold på grundige analyser, med henblik på at skabe mest mulig værdi for brugere såvel som afsender.

Buyer Personas [Kundeprofiler]

Med klare kundeprofiler kan vi producere indhold, der hjælper de besøgende til at træffe den rigtige beslutning. Denne viden indarbejder vi systematisk på tværs af platforme og digitale touchpoints.

Branding [Brand]

Vi kigger indad og spørger hvem, hvad og hvorfor. Det er helt essentielt, for at vi i fællesskab kan kommunikere med jeres kunder på en værdig og effektiv måde. For om kort tid er brandet det vigtigste ligesom det altid har været.

SEO [Søgemaskineoptimering]

Vi tænker SEO, uden at gå på kompromis med kvalitet. Alle vores løsninger kommer med basal SEO optimering der...

Manifest:

Hvad sælger du?

Bør man prøve at gøre alle tilfredse? For fiskehandleren på havnen, er kunderne dem der gerne vil købe fisk. Det giver sig selv. Men det er også dem der gider komme på den havn han står på. Men hvad hvis den besøgende ikke vil have fisken, synes den er for dyr, eller det er den forkerte fisk? Så er hun ikke den rigtige kunde.

Forudsat altså at fiskehandleren har gjort alt hvad han kunne, for at præsentere sine fisk på den bedste mulige måde. Helt gal er den jo, hvis du ikke ser at du er på en umulig mission, og dermed prøver at sælge fisk til folk der ikke forstår sig på fisk. Så hvad sælger din hjemmeside egentlig? Og til hvem?

Når man skal have godt brød, går man til bageren

Hvilke opgaver overlader vi ellers til tilfældighederne? De færreste af os gør brug af venner og familie når vi har brug for hjælp til opgaver hvor der findes professionelle.  Vi vi ved godt at der skal fagfolk til. Og der findes sikkert et familiemedlem et sted der ude (svoger, fætter, kusine eller tante) der kan lave en “rigtig god hjemmeside”. Vi har bare ikke set det endnu. (Det skulle da lige være hvis de arbejder med det til hverdag). Det kan godt være at det ligner en hjemmeside, men man skal ikke kradse meget i lakken for at se at se alle de mangler, der i sidste ende gør at det er spild af tid, spild af penge og spild af gode muligheder for at skille sig ud og få et forspring.

Det er de indre værdier, der tæller

Meget af det, der er vigtigt ved en hjemmeside, kan du ikke se: Hastigheden, SEO optimeringen, billedformatering og navngivning. En optimal løsning er afhængig af meget mere end det, du ser ved første øjekast.

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for jer

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig