Det er ikke længere annoncering i avisen, der bedst kan betale sig – idag får de fleste et bedre resultat på bundlinjen med annoncering på Facebook.

Tryghed eller salg?
Måske er du vant til at tale med en konsulent fra avisen og plejer at købe en overskuelig pakke annoncering året ud med betaling ét sted? Det er trygt og måske også det sædvanlige- men har du overvejet, hvad det vil betyde for din indtjening at gøre det anderledes?

Et større publikum
Du burde kaste dig over Facebookannoncering i stedet for, da det vil øge dit publikum. Men det kræver, at du for eksempel tager stilling til billeder og til, hvordan din virksomhed skal fremstå visuelt. Hvis Sitemee eksempelvis skulle stå for din kampagne, ville du skulle svare på en række spørgsmål, som giver os et kendskab, der sikrer, at kampagnen bliver bedst og rammer flest.

Sparede kroner
Samtidig ser regnskabet anderledes ud, når man taler om Facebookannoncering frem for avisannoncer, fordi du typisk betaler 50 procent til Facebook og 50 procent til bureauet uafhængig af, hvad dit kampagnebeløb er.
Måske virker det forvirrende og fordyrende at gøre det på den måde, men dine annoncekroner er de samme, selvom de fordeles anderledes.

Men kunderne, du rammer med dit budskab, er typisk flere, hvilket i sidste ende betyder bedre muligheder for et øget salg.