Hjemmesider

Fundamentet for succes

Jeres strategiske mål skal også understøttes af jeres digitale tilstedeværelse. Og intet er mere centralt end hjemmesiden. Vi skabe løsninger der skaber sammenhæng mellem det I er, og det som jeres kunder ser. Der bør gå en rød tråd mellem det jeres virksomhed er sat i verden for, og det som jeres hjemmesiden kommunikerer. Vi hjælper med at skabe overblik og skaber brandplatforme til jer der ønsker at tage det næste skridt jeres digitale rejse.

Mere end design for designet skyld

Vi leverer løsninger der skaber omsætning og gør SEO og SEM til en leg.

UX [DESIGN]

Vi designer løsninger med udgangspunkt i din virksomheds behov og en forståelse for dine kunder og deres ønsker, prioriteret efter vigtighed og skabt med respekt for din forretning for øje.

Content [Indhold]

Vi skaber indhold der understøtter missionen, og som har et højere formål. “Velkommen til vores hjemmeside” har aldrig virket. Vi baserer indhold på grundige analyser, med henblik på at skabe mest mulig værdi for brugere såvel som afsender.

Buyer Personas [Kundeprofiler]

Med klare kundeprofiler kan vi producere indhold, der hjælper de besøgende til at træffe den rigtige beslutning. Denne viden indarbejder vi systematisk på tværs af platforme og digitale touchpoints.

Branding [Brand]

Vi kigger indad og spørger hvem, hvad og hvorfor. Det er helt essentielt, for at vi i fællesskab kan kommunikere med jeres kunder på en værdig og effektiv måde. For om kort tid er brandet det vigtigste ligesom det altid har været.

SEO [Søgemaskineoptimering]

Vi tænker SEO, uden at gå på kompromis med kvalitet. Alle vores løsninger kommer med basal SEO optimering der...

Manifest:

Hvad sælger du?

Bør man prøve at gøre alle tilfredse? For fiskehandleren på havnen, er kunderne dem der gerne vil købe fisk. Det giver sig selv. Men det er også dem der gider komme på den havn han står på. Men hvad hvis den besøgende ikke vil have fisken, synes den er for dyr, eller det er den forkerte fisk? Så er hun ikke den rigtige kunde.

Forudsat altså at fiskehandleren har gjort alt hvad han kunne, for at præsentere sine fisk på den bedste mulige måde. Helt gal er den jo, hvis du ikke ser at du er på en umulig mission, og dermed prøver at sælge fisk til folk der ikke forstår sig på fisk. Så hvad sælger din hjemmeside egentlig? Og til hvem?

Når man skal have godt brød, går man til bageren

Hvilke opgaver overlader vi ellers til tilfældighederne? De færreste af os gør brug af venner og familie når vi har brug for hjælp til opgaver hvor der findes professionelle.  Vi vi ved godt at der skal fagfolk til. Og der findes sikkert et familiemedlem et sted der ude (svoger, fætter, kusine eller tante) der kan lave en “rigtig god hjemmeside”. Vi har bare ikke set det endnu. (Det skulle da lige være hvis de arbejder med det til hverdag). Det kan godt være at det ligner en hjemmeside, men man skal ikke kradse meget i lakken for at se at se alle de mangler, der i sidste ende gør at det er spild af tid, spild af penge og spild af gode muligheder for at skille sig ud og få et forspring.

Det er de indre værdier, der tæller

Meget af det, der er vigtigt ved en hjemmeside, kan du ikke se: Hastigheden, SEO optimeringen, billedformatering og navngivning. En optimal løsning er afhængig af meget mere end det, du ser ved første øjekast.

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for jer

Lad os tage en snak om hvad vi kan gøre for dig